کجااااااااا بودی


لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

هنوزم حسادت میکنی؟؟به عشقی که هنوزم به یادت هست

هنوزم حسادت میکنی ؟؟ به قلبی که هر تپشش اسم تورو میاره

برگشتی که چی؟؟ برگشتی که بگی غلط کردم ؟؟ دیگه ل/ا/ش/ی بازی نمیکنم؟؟

راستی این چه وضعشه انگاری شدی ه/ر/ز/ه های خیابونی  فکر میکنی منم میگم باش برگرد؟؟

تــــــــو از پیشم رفتی جوانتر.  شادتر شدی برگشتی        ...  من چی؟؟ نرفتم که هیچ پیرترم شدم

یادته  گفتم نرو میمیرم.. نگفتم؟!.. نگفتم؟؟!! داغ آتیش دلتو نکار تو وجودم  نگفتم!! بری میشکنم؟؟؟

 

کجا بــــــــــــــــــودی روز هایی که شبا با کُلی اشک عکساتو نگاه میکردم

 

کجا بــــــــــــــــــودی روز هایی که شبا به خط خاموشت پیامک میدادم برگرد

 

کجا بــــــــــــــــــودی شبهایی که  با یادت سحر میکردم  و روز هارو  شب 

 

اون روز یادته سر کوچتون داد زدم ازش فاصله بگیر هنوز حساسم روت 

اون روزا یادته گفتم بیا آتیشم بزن بیا شاه رگمو بزن ولی جز من به کسی نگو دوستت دارم

خیلی سخت بود به دوستام  دروغ بگم رفتی مسافرت 

اون صحنه خیلی برام سخت بود که دستات توی دستاش بود

 

ببخشید عزیزم  موقعی عشقم بودی که مال من بودی  دستات فقط دستای منو لمس کرده بود گرمی بغلت فقط گرمی تن منو حس کرده بود ....

 

ببخش عزیزم  که آخرین دیدارت سر خاکم بود...(....)

میدونم بعد مرگم  بازم دلم هواتو میکنه ...(...)



نظرات شما عزیزان:

ساحل
ساعت9:44---9 آذر 1393
سلام عزیزم واقعا وبلاگ زیبایی داری مطالبت خیلی مفید و باحال و قشنگن من که لذت بردم تم سایتت هم خیلی جالب و خوبه اگه
امکان داشت سایت ما رو لینک کنید ما هم هوای وبلاگتونو خواهیم داشت

http://iranmedia.in
تو کلمه
دانلود آهنگ جدید

بعد از گذاشتن لینکون از طریق تماس با ما از سایت ارسال کنید لینکتونو تا ما هم لینک شما رو بذاریم خسته نباشید


AmirHossein
ساعت1:01---21 آبان 1393
فضای مجازی واســـه بعضــــیا مثل بهشت زهراست ... !

واسه سر زدن به اونی که دوستش دارن...

ولی دیگه ندارنش...!

برای آروم کردن دل خودشون میرن توی پروفایلش...

با یه دنیا حسرت و خاطره فقط سکوت میکنن :|

و کامنت دوستای تازشو میخونن ...
پاسخ:هی.... همینطوره


ﻭﺏ
ساعت2:26---16 آبان 1393
ﺳﻠﺎﻡ ﻭﺏ ﺧﻮﺏ ﺍﻱ ﺩﺍﺭﻳﺪ.
ﺍﺯ ﻣﺘﻦ ﻫﺎﻯ ﻳﺎﺩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺑﺮﺩﻳﻢ.
ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻫﻤﻴﻦ ﻳﻚ ﻛﺘﺎﺏ ﺧﻮﺏ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻣﻴﻜﻨﻢ.ﺍﻛﺮ ﺍﻫﻞ ﻣﻂﺎﻟﻪ ﻫﺴﺘﻳﺪ.
ﻛﺘﺎﺏ ( ﺳﻲ ﺑﻞ ),
ﺑﺎ ﺗﺸﻜﺮ.


سینا بلیده
ساعت15:41---4 آبان 1393
از محـبت خــارهــا...








↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
شــــــــــــــــاخ میشوند !!!!!!
اون قدیم بود گل میشدن....آدما
عوض شدن....!!!!
مــــُــتــــِـِــــاَســـِـ ِــــفـــــانـــــه !!!
پاسخ:likeeeeeee


elham
ساعت9:59---30 مهر 1393
בُنبالـ کِسے نیستـمـ کہ وَقتے میگمـ میرҐ







بگہ : “ نَرو ”....







کِسے رو میخواҐ کہ وَقتے گفتمـ میرҐ







بگہ : صبـ کُـלּ مَنَمـ باهاتـ بیاҐ ،\" تَنها نَرو...





be manam sar bezan
پاسخ:حتمااااااااا عزیزم


آقازاده
ساعت13:34---26 مهر 1393
زيباست
پاسخ:ممنون


minaf
ساعت9:59---25 مهر 1393
خیلی خیلی قشنگ بود الهام
پاسخ:مر30 مینا جونمممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 24 مهر 1389برچسب:, ساعت17:2 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ